Elektroninės parduotuvės operatoriaus rekvizitai bei kontaktai

Elektroninės parduotuvės operatorius UAB "Yzipet" atsako už prekių pristatymą, grąžinimą, kokybę ir jūsų aptarnavimą.
Norėdami susisiekti su operatoriumi, naudokitės šia kontaktine informacija:
Tel. +370 656 93284 (darbo dienomis nuo 10:00 val. iki 18:00 val.)
El. paštas: sales@yzipet.lt

Operatoriaus rekvizitai

UAB "Yzipet"
Antakalnio g. 36, Vilnius, LT-10305, Lietuva
Įmonės kodas: 304943019
PVM mokėtojo kodas: LT100011966518
A./s.: LT147300010155959993
Bankas: AB Swedbank

PREKIŲ PRISTATYMAS

Užsakytas prekes pristatysime per DPD kurjerių tarnybą. Pildydami užsakymą nurodykite teisingą pristatymo adresą ir pašto kodą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris susisieks su Jumis nurodytu telefonu.
Jei jūsų užsakymo suma viršija 49 Eur, prekės pristatomos NEMOKAMAI. Į Kuršių Neriją pristatymo mokestis - 21 eur.
Kai užsakymo vertė mažesnė nei 49 Eur - prekių pristatymas į namus ar darbovietę kainuoja 4,99 Eur, į DPD terminalus - 2,99 eur. Pristatymo mokestis bus pridėtas prie pirkinių krepšelio automatiškai.
Atsiimdami prekes iš kurjerio, įvertinkite siuntos būklę ir pasirašykite siuntos priėmimo dokumentuose.
Prekes pristatysime per 1-2 darbo dienas po apmokėjimo. Jei užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra, pardavėjas, gavęs užsakymą, apie tai informuoja pirkėją ir nurodo terminą, per kurį prekė bus pristatyta.
Užsakymus siunčiame ir į užsienį. Norėdami užsisakyti, kreipkitės sales@yzipet.lt, nurodydami tikslų adresą ir prekių sąrašą, kurio pageidaujate. Informuosime, kiek kainuotų siuntimas.

ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE

Užsakytas prekes galite patys pasiimti darbo dienomis mūsų parduotuvėje, esančioje Nemenčinės pl. 1C, Vilniuje.
Dirbame pirmadienį-ketvirtadienį 10.00-19.00 val., penktadienį 10.00-18.00 val., šeštadienį 10.00-16.00 val.
Atsiimdami užsakymą galite atsiskaityti grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele.
Gavę Jūsų užsakymą, paruošime jį tą pačią dieną. Jei užsakytos prekės mūsų sandėlyje nėra, gavę užsakymą, apie tai informuojame pirkėją ir nurodome terminą, per kurį prekė bus pristatyta.
Neapmokėtas užsakymas parduotuvėje laikomas 2 darbo dienas. Po 2 darbo dienų - anuliuojamas.

UŽSAKYMAS

Atlikti užsakymą www.yzipet.lt elektroninėje parduotuvėje labai paprasta:
Sudėkite norimas prekes į prekių krepšelį.
Nurodykite teisingą pristatymo informaciją.
Apmokėkite užsakymą iš savo banko sąskaitos, mokėjimo kortele (įmokų surinkimo sprendimą teikia AB Swedbank) arba pasirinkite atsiskaitymą prekių priėmimo metu kurjeriui arba paštomate.
Gaukite užsakymą nurodytu adresu tiesiai į namus, biurą ar paštomatą.

APMOKĖJIMAS

Elektroninėje parduotuvėje veikia tiesioginė Swedbank apmokėjimo sistema. *Nebūtina turėti sąskaitos banke Swedbank. Tiesiog pasirinkite Jums patogiausią banką atsiskaitymo puslapyje. Jis automatiškai nukels Jus į Jūsų banką.
Jūsų mokėjimas yra užskaitomas iš karto.
Apmokėti savo užsakymą galite iš Jums patogaus banko, kurį bus patogu pasirinkti atliekant užsakymą.
Galite pasirinkti paslaugą "Atsiskaitymas kurjeriui".  Už prekes mokate kurjeriui prekių pristatymo metu arba atsiimant prekes iš paštomato.
Jei planuojate prekes pasiimti patys, tuomet sistema nenukreips Jūsų į Swedbank mokėjimo sistemą. Apmokėjimą atliksite mūsų parduotuvėje, Nemenčinės pl. 1C, Vilniuje. Čia galėsite atsiskaityti grynais arba mokėjimo kortele.

NUOLAIDOS

www.yzipet.lt galite įsigyti prekių su nuolaidomis. Sistemoje tokias prekes aiškiai galite matyti, jos - pažymėtos.
Jeigu esate gavę nuolaidos kodą, suveskite jį į tam skirtą laukelį krepšelio suvestinėje - nuolaida bus pritaikyta automatiškai.
Visas nuolaidas galite rasti, paspaudę šią nuorodą: https://yzipet.lt/sumazinta-kaina
Nuolaidos nesumuojamos.

KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

  • Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Jei pardavėjas tinkamai neinformuoja pirkėjo, kad jis turės padengti prekės grąžinimo išlaidas, tai tokias išlaidas turi padengti pardavėjas. Jei įsigyta prekė nekokybiška, pirkėjas turi teisę pateikti reikalavimą dėl prekės trūkumų 2 metus nuo prekės pardavimo dienos. Reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų pirkėjas gali pareikšti jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą.
  • Jei gavote nekokybišką prekę, prekę su gamybos defektu ar turite kitų pastabų dėl gautų prekių ir norite jas grąžinti – informuokite mus tel. +370 656 93284 arba el. paštu sales@yzipet.lt per 2 darbo dienas.
  • Jei prekė buvo pristatyta sugadintoje (pažeistoje, suplyšusioje ar pan.) pakuotėje, pirkėjas turi teisę prašyti pakeisti ją tvarkingoje pakuotėje esančia preke.
  • Prekes grąžinti pardavėjui galite tik nepažeidus pakuotės ir pilnos komplektacijos – taip, kaip gavote (dėžutėje, su pridėtomis etiketėmis, instrukcijomis, papildomomis detalėmis ir pan.)
  • Norimas ir suderintas grąžinti prekes galite pristatyti į YZIpet biurą, esantį Nemenčinės pl. 1C, Vilniuje, darbo dienomis 10-19 val., penktadieniais 10-18 val. Jei gyvenate kitame mieste, grąžinimą suderinsime atskirai tel. +370 656 93284 arba el. paštu sales@yzipet.lt
  • Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento sąskaitą per 14 darbo dienų. Su grąžinamomis prekėmis būtina pridėti prekės grąžinimo formą. Jei prekes siunčiate - atsispausdinti grąžinimo formą galite informavę mus el.paštu sales@yzipet.lt, formą atsiųsime. Atvežus prekes į YZIpet biurą – formą užpildysite vietoje.
  • Pirktos internetu prekės grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.
  • Tinkamos kokybės maisto prekės yra negrąžinamos ir nekeičiamos.
  • Grąžinamos ar keičiamos ne maisto prekės priimamos, jei jos nebuvo naudojamos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei jos nepraradusios prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.
  • Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.
  • Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/